GGTurbo tuotekehitys - Jatkuvaa turboahdin osien testaamista
![](/api/thumbnail?img=/files/ggturbo.tarjoaa.fi/GGTurbo_Porsche_Riga_2017.jpg&width=979)
Turboahtimien tuotekehitys on jatkuvaa testaamista ja kestävimpien ratkaisuiden hakemista. Huippulaadukkaat GGTurbo uusioturboahtimet 3 - 5 vuoden takuulla. Yleisesti tehdasuudet autovalmistajien käyttämät ensiasennus turboahtimet ovat jälkimarkkinoilla 1 vuoden takuulla.
Ensiasennus turboahtimia pidemmän takuun salaisuutena ovat hyvät kokemukset siviili- ja ammattiliikenteen lisäksi kilpa-autoilun kestävyyskilpailuissa saatu palaute. Lemans tyyppisissä kestävyyskilpailuissa turboahdin työskentelee 10 - 24 tuntia taukoamatta joka vastaa normaaliolosuhteissa kymmenien tuhansien kilometrien siviiliajoa.
Kaikissa GGTurbo turboahtimissa pyritään käyttämään alkuperäisosia kestävämpiä ja vahvempia osia. Näin jokaiselle GGTurbo turboahtimelle voidaan myöntää käyttäjä ystävällinen takuu 3 - 5 vuotta.
![](/api/thumbnail?img=/files/ggturbo.tarjoaa.fi/GGTurbo_tuotekehitys_ja_testi_Rovaniemi.png&width=974)
![](/api/thumbnail?img=/files/ggturbo.tarjoaa.fi/GGTurbo_tuotekehitys_ja_testi_Rovaniemi.png&width=974)
![](/api/thumbnail?img=/files/ggturbo.tarjoaa.fi/GGTurbo_2018_Renault_Clio.png&width=643)
Formula kilpa-autoissa turboahdin työskentelee yli 10.000rpm nopeuksissa - Näin koville ei siviililiiautoissa turboahdin joudu milloinkaan. GGTurbo turboahtimet rasitetaan testeissä äärimmilleen.
![](/api/thumbnail?img=/files/ggturbo.tarjoaa.fi/GGTurbo_Formula_4_Ahvenisto_2017.png&width=974)
GGTurbo turboahdin Formula 4 lähdössä radalle Pärnu Autoring24 testeissä
![](/api/thumbnail?img=/files/ggturbo.tarjoaa.fi/GGTurbo_turboahdin_Formula_4_testi_ja_kehitys_.jpg&width=974)
![](/api/thumbnail?img=/files/ggturbo.tarjoaa.fi/GGTurbo_turboahdin_Formula_4_testi_ja_kehitys__1.jpg&width=974)
![](/api/thumbnail?img=/files/ggturbo.tarjoaa.fi/GGTurbo_turboahdin_Formula_4_testi_ja_kehitys_4.jpg&width=974)
![](/api/thumbnail?img=/files/ggturbo.tarjoaa.fi/GGTurbo_turboahdin_Formula_4_testi_ja_kehitys_6.jpg&width=974)
![](/api/thumbnail?img=/files/ggturbo.tarjoaa.fi/GGTurbo_turboahdin_Formula_4_testi_ja_kehitys_7.jpg&width=974)
![](/api/thumbnail?img=/files/ggturbo.tarjoaa.fi/GGTurbo_turboahdin_Formula_4_testi_ja_kehitys_8.jpg&width=974)
![](/api/thumbnail?img=/files/ggturbo.tarjoaa.fi/GGTurbo_turboahdin_Formula_4_testi_ja_kehitys_9.jpg&width=974)
![](/api/thumbnail?img=/files/ggturbo.tarjoaa.fi/GGTurbo_turboahdin_Formula_4_testi_ja_kehitys_10.jpg&width=974)
![](/api/thumbnail?img=/files/ggturbo.tarjoaa.fi/GGTurbo_turboahdin_Formula_4_testi_ja_kehitys_11.jpg&width=974)
![](/api/thumbnail?img=/files/ggturbo.tarjoaa.fi/GGTurbo_turboahdin_Formula_4_testi_ja_kehitys_13.jpg&width=974)
![](/api/thumbnail?img=/files/ggturbo.tarjoaa.fi/Sami-Matti_Trogen_GGTurbo_Renault_Clio_RX-Academy_2017.png&width=979)